wtorek, 17 grudnia 2013

Powitanie :D

Hejka wam :3
Nazywam się Dominika i chciałam się na razie tylko z wami przywitać.
Strasznie się ciesze z tego, że założyłam tego bloga. Prowadziłam wcześniej jeden, ale coś mi to nie szło, a potem miałam długą przerwę i nie umiałam już wrócić :c
Postanowiłam zacząć od nowa tutaj tą samą historie tylko 'ciut' zmienioną :P
Mam nadzieje, że wam się spodoba i że się polubimy :3

Powinnam dzisiaj albo jutro dodać prolog.

A niedługo pojawi się tu zwiastun jak tylko go dostanę.
Jak go wam pokażę to dopiero zacznę dodawać rozdziały ;)

I ogromna prośba do was - komentujcie i oceniajcie rozdziały, bardzo mi na tym zależy. Bo nawet nie wiecie jak to motywuje do pisania :3


Życzę wam miłego czytania i pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. Czekam na 1 rozdział dodawaj szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam czekam czekam ;) Dawaj szybciutko bo się doczekać nie mogę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale serio? Przecież ja tu jeszcze nic nie mam oprócz prologu :o Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń